- Menu BIP
- Ochrona środowiska
- Decyzje środowiskowe
- Przebudowa drogi bitumicznej Osowiec - Turawa
Zawiadomienie - Rozbudowa drogi bitumicznej Osowiec - Trzęsina
OŚ.V.6220.1.2017 Turawa, 27 stycznia 2017 r.
Z A W I A D O M I E N I E
o wszczęciu postępowania i wystąpieniu do organów współdziałających
Zgodnie z art. 61 § 4 ustawy z dnia 14 czerwca 1960 r. - Kodeks postępowania administracyjnego (tj. Dz. U. z 2016 r. poz. 23 ze zm.)
art. 73 i art. 75 ust. 1 pkt 4 ustawy z dnia 3 października 2008r., o udostępnieniu informacji o środowisku i jego ochronie, udziale społeczeństwa w ochronie środowiska oraz o ocenach oddziaływania na środowisko (Dz. U. z 2016 r. poz. 353 ze zm.)
zawiadamiam
że w dniu 16 stycznia 2017 r. na wniosek Pana Robert Grodeckiego pełnomocnika PGL LP Nadleśnictwo Turawa wszczęte zostało postępowanie administracyjne w sprawie wydania decyzji o środowiskowych uwarunkowaniach zgody na realizację przedsięwzięcia pod nazwą „Przebudowa drogi bitumicznej Turawa – Osowiec w Leśnictwie Marszałki Nadleśnictwo Turawa” na działkach nr 175, 176, 177, 167, 161/1, 162, 205 k.m. 5 obręb Osowiec, nr 145/8, 156/5 k.m. 9 obręb Turawa, nr 155/5, 162, 154/1, 155/1 k.m. 10 obręb Turawa.
Zgodnie z art. 48 ust. 2 pkt 1 ustawy z dnia 27 kwietnia 2001 r. Prawo ochrony środowiska (Dz.U. Nr 62 poz. 627 ze zmianami) oraz §3 ust. 1 pkt 60 rozporządzenia Rady Ministrów z dnia 9 listopada 2010 r. w sprawie przedsięwzięć mogących zawsze znacząco oddziaływać na środowisko (Dz. U. Z 2016, poz. 71), decyzję o środowiskowych uwarunkowaniach zgody na realizację przedsięwzięcia w niniejszej sprawie wydaje się po uzgodnieniu z następującymi organami:
- Regionalnym Dyrektorem Ochrony Środowiska w Opolu,
- Państwowym Powiatowym Inspektorem Sanitarnym w Opolu.
Wobec powyższego rozstrzygnięcie sprawy nastąpi niezwłocznie po uzyskaniu wymaganych uzgodnień oraz opinii pomocniczych.
Zgodnie z art. 35 § 5 kpa do terminów załatwienia sprawy nie wlicza się terminów przewidzianych w przepisach prawa dla dokonania określonych czynności, okresów zawieszenia postępowania oraz okresów opóźnień spowodowanych z winy strony albo z przyczyn niezależnych od organu.
Zgodnie z art. 41 § 1 kpa w toku postępowania strony oraz ich przedstawiciele i pełnomocnicy mają obowiązek zawiadomić organ administracji publicznej o każdej zmianie swojego adresu; zgodnie z § 2 w razie zaniedbania obowiązku określonego w § 1 doręczenie pisma pod dotychczasowym adresem ma skutek prawny.
Otrzymują:
1. Pan Robert Grodecki RDK Projekt, ul. Międzyleska 2-4, 50 – 514 Wrocław,
2. Regionalny Dyrektor Ochrony Środowiska, ul. Obrońców Stalingradu 66, 45 – 512 Opole
3. Państwowy Powiatowy Inspektor Sanitarny, ul. Krakowska 51, 45 – 018 Opole
4. Tablica ogłoszeń w Urzędzie Gminy Turawa, ul. Opolska 39 c, 46 – 045 Turawa
5. BIP Urzędu Gminy Turawa
6. A/a