I przytarg pisemny na sprzedaż składnika majątku ruchomego autobusu marki Autosan
Turawa, dnia 03.09.2019
Wójt Gminy Turawa
ogłasza I przetarg pisemny na sprzedaż składnika majątku ruchomego
autobusu marki AUTOSAN
1. Przedmiot przetargu:
Autobus szkolny marki Autosan A0909L Tramp nr rej. OPO 85TN nr identyfikacyjny pojazdu: SUASW3RAP5S680616; rok produkcji 2005; pojemność skokowa silnika: 4116,00 cm3;rodzaj paliwa: diesel; moc: 128,00 kW; samochód niesprawny technicznie, po wypadku drogowym, nie posiada aktualnych badań technicznych.
2. Nazwa i siedziba jednostki sprzedającej:
Urząd Gminy Turawa , 46-045 Turawa, ul. Opolska 39c.
3. Miejsce i termin otwarcia ofert:
20 września 2019, godz. 9:00 w siedzibie Urzędu Gminy w Turawie, pokój nr 34.
4. Miejsce i termin, w którym można obejrzeć sprzedawany składnik majątku ruchomego:
Autobus można obejrzeć na parkingu PKS w Opolu po uprzednim telefonicznym kontakcie ze sprzedającym (tel. 77 421 20 72, wew. 104 lub 105) w terminie 9 - 19 września 2019 r. (w dni robocze).
5. Wadium.
Przystępujący do przetargu zobowiązani są do wpłacenia wadium w wysokości:
300,00 zł na konto Urzędu Gminy Turawa w B.S. Łubniany Nr 18 8897 0004 2001 0016 3819 0002. Ostateczny termin wpłaty wadium upływa z dniem 18.09.2019.
Wadium wniesione przez uczestnika przetargu, który przetarg wygrał zalicza się na poczet ceny nabycia samochodu.
Wadium nie podlega zwrotowi w przypadku gdy oferent, który zaoferował najwyższą cenę zakupu uchyli się od zawarcia umowy kupna - sprzedaży, oraz gdy nabywca nie wpłaci kwoty nabycia samochodu zaoferowanej w ofercie w terminie 7 dni od dnia zawarcia umowy.
Wadium wniesione przez oferentów, których oferta nie została wybrana lub została odrzucona zostanie zwrócone w terminie do 7 dni od daty przetargu.
6. Cena wywoławcza.
Cena wywoławcza samochodu została ustalona w oparciu o ceny rynkowe oraz stan techniczny i stopień uszkodzenia pojazdu na kwotę: 3 000 złotych brutto (słownie: trzy tysiące i 00/100 zł).
7. Wymagania, jakim powinna odpowiadać oferta.
Oferta pisemna powinna zawierać:
• Imię, nazwisko, adres zamieszkania lub nazwę i siedzibę firmy, NIP, telefon kontaktowy, e-mail,
• Oferowaną cenę,
• Oświadczenie oferenta, że zapoznał się ze stanem technicznym przedmiotu przetargu,
• Dowód wniesienia wadium.
8. Oferta zostanie odrzucona przez komisję przetargową jeżeli:
• Została wniesiona po wyznaczonym terminie,
• Nie zawiera danych i dokumentów wymienionych w pkt 7, dane są niekompletne lub nieczytelne.
9. Termin, miejsce i tryb złożenia oferty.
Oferty należy składać do dnia 19.09.2019 do godz. 15:00 w sekretariacie Urzędu Gminy Turawaw zaklejonych kopertach z napisem: „Przetarg na sprzedaż autobusu”.
10. Sprzedającemu przysługuje prawo zamknięcia przetargu bez wyboru jakiekolwiek z ofert.
11. Umowa sprzedaży zawarta zostanie niezwłocznie po zaksięgowaniu wpłaty.