Ogłoszenie o konsultacjach Projektu Regulaminu utrzymania czystości i porządku na terenie Gminy Turawa
Turawa, dnia 08 listopada 2012r.
Ogłoszenie o konsultacjach
Na podstawie Uchwały Nr XL/264/10 Rady Gminy Turawa z dnia 5 listopada 2010r. w sprawie określenia szczegółowego sposobu konsultowania z organizacjami pozarządowymi i podmiotami wymienionymi w art. 3 ust. 3 ustawy o działalności pożytku publicznego i o wolontariacie projektów aktów prawa miejscowego w dziedzinach dotyczących działalności statutowej tych organizacji, Wójt Gminy Turawa ogłasza konsultacje:
projektu Uchwały Rady Gminy Turawa w sprawie regulaminu utrzymania czystości i porządku na terenie Gminy Turawa, zwanego „Regulaminem utrzymania czystości i porządku na terenie Gminy Turawa”.
Termin rozpoczęcia i zakończenia konsultacji:
-
termin rozpoczęcia – niezwłocznie,
-
termin zakończenia – 14 dni od daty rozpoczęcia.
Uczestnicy konsultacji:
- organizacje pozarządowe i podmioty wymienione w art. 3 ust. 3 ustawy z dnia 24 kwietnia 2003r. o działalności pożytku publicznego i o wolontariacie (t.j. Dz. U. 2010r. Nr 234, poz. 1536 z późn. zm.).
Przedmiot konsultacji:
Przedmiotem konsultacji jest: projekt Uchwały Rady Gminy Turawa w sprawie regulaminu utrzymania czystości i porządku na terenie Gminy Turawa.
Przy konsultacji zostaną wykorzystane następujące formy:
-
przyjmowanie uwag i wniosków za pośrednictwem poczty elektronicznej na adres: ug@turawa.pl;
-
przyjmowanie uwag i wniosków w siedzibie Urzędu Gminy Turawa ul. Opolska 39c, 46-045 Turawa (pon. 8.00-16.00, wt.- pt. 7.00-15.00).
-
publikacja tekstu dokumentu na stronie Urzędu Gminy Turawa: www.bip.turawa.pl;
-
publikacja tekstu dokumentu na tablicy ogłoszeń w Urzędzie Gminy Turawa;
Wójt Gminy Turawa
Waldemar Kampa
Podmiot udostępniający: | Urząd Gminy Turawa |
Informację wytworzył(a) lub za treść odpowiada: | Danuta Piwowarczyk |
Data wytworzenia: | 2012.11.08 |