Ogłoszenie o konsulatacjach projektu Uchwały w sprawie zmiany uchwały Nr XXII/142/2013 Rady Gminy Turawa z dnia 7 lutego 2013r. w sprawie regulaminu utrzymania czystości i porządku na terenie Gminy Turawa
Turawa, dnia 17 marca 2014r.
Ogłoszenie o konsultacjach
Na podstawie Uchwały Nr XL/264/10 Rady Gminy Turawa z dnia 5 listopada 2010r. w sprawie określenia szczegółowego sposobu konsultowania z organizacjami pozarządowymi i podmiotami wymienionymi w art. 3 ust. 3 ustawy o działalności pożytku publicznego i o wolontariacie projektów aktów prawa miejscowego w dziedzinach dotyczących działalności statutowej tych organizacji, Wójt Gminy Turawa ogłasza konsultacje:
projektu Uchwały w sprawie zmiany uchwały Nr XXII/142/2013 Rady Gminy Turawa z dnia 7 lutego 2013r. w sprawie regulaminu utrzymania czystości i porządku na terenie Gminy Turawa.
Termin rozpoczęcia i zakończenia konsultacji:
- termin rozpoczęcia 17 marzec 2014r.
- termin zakończenia 30 marzec 2014r.
Uczestnicy konsultacji:
- organizacje pozarządowe i podmioty wymienione w art. 3 ust. 3 ustawy z dnia 24 kwietnia 2003r. o działalności pożytku publicznego i o wolontariacie.
Przedmiot konsultacji:
Przedmiotem konsultacji jest: projekt Uchwały Rady Gminy Turawa w sprawie zmiany Uchwały Nr XXII/142/2013 Rady Gminy Turawa z dnia 7 lutego 2013r. w sprawie regulaminu utrzymania czystości i porządku na terenie Gminy Turawa.
Przy konsultacji zostaną wykorzystane następujące formy:
- przyjmowanie uwag i wniosków za pośrednictwem poczty elektronicznej na adres: ;
- przyjmowanie uwag i wniosków w siedzibie Urzędu Gminy Turawa ul. opolska 39c, 46-045 Turawa (pon. 8.00-16.00, wt.- pt. 7.00-15.00).
- publikacja tekstu dokumentu na stronie Urzędu Gminy Turawa: www.bip.turawa.pl;
- publikacja tekstu projektu uchwały na tablicy ogłoszeń w Urzędzie Gminy Turawa.
Wójt Gminy Turawa
Waldemar Kampa
Pliki do pobrania:
Formularz konsultacji (wersja do druku) (90,02KB)
Formularz konsultacji (wersja do edycji) (31,00KB)